Pages Menu
TwitterFacebook
Categories Menu

Posted by on Jun 28, 2014 in TIPS | 0 comments

TIP: Gebruik Workflowy om je ideeen te ordenen

TIP: Gebruik Workflowy om je ideeen te ordenen

Heb jij ook vaak het probleem dat je zoveel verschillende gedachten hebt, maar dat je er geen structuur in aan kunt brengen en op allerlei verschillende plekken hebt genoteerd? 

Zelf gebruik ik de website Workflowy  om, geordend op onderwerp, ideeën te noteren. De task manager die ik gebruik (Todoist) vind ik daar niet geschikt voor, aangezien het grafisch minder mooi in elkaar zit en ik een task manager vooral gebruik om zo snel mogelijk taken te noteren, een datum eraan te koppelen en ze ook zo snel mogelijk weer af te vinken. 

Bij Workflowy is het voordeel dat je een aparte website kunt gebruiken in een meer creatieve fase van ideeën bedenken en noteren en brainstormen hierover. Wel zorg ik ervoor dat ik op tijd due dates koppel aan ideeën, zodat ze ook daadwerkelijk op de task manager terecht komen en afgehandeld gaan worden. Dit doe ik door achter elke taak die ik aan een datum gekoppeld heb “DD” te zetten, zodat ik weet dat deze automatisch opgepikt zal worden door Todoist.

Gebruik jij zelf andere manieren om je ideeen te ordenen en af te werken? Inspireer me en laat me in de comments weten hoe jij dit doet!

Post a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *